mY dAy WiTh MuMmY

Goddag alla!

Mmm jo det tog ett tag för mig att somna haha. Runt fem eller not. Men jävligt skönt sov jag!

Jag kom nyss hem och har varit med mamma hela dagen. Hon väckte mig typ runt halv 10 eller nåt sånt och så fixade vi oss och drog till stan för att leta efter en avslutningsklänning men vi har inte besämt än vilken vi ska köpa till mig :D

Sen skulle mamma till jobbet och vara där typ två så innan vi åkte från stan köpte vi os en sushi var (mmh!!) och åkte till kista så medans hon jobbade gick jag runt och kollade på klänningar där också. Sedan köpte jag en sen födelsedagspresent till Ida men jag kan ju inte säga vad det är för då hinner hon få reda innan hon ens fått den haha.
Mamma slutar runt halv 8 så då åker jag in till Kista igen och vi ska kolla lite saker och hitta en muffins bakform för våra cupcakes vi inte hunnit göra än ;)

Jussde så köpte jag en tröja till mig själv också. Visar den sen kanske. Den är ljus grå och långärmad, enkel från H&M.

PYSS PUSS PÖSS POSS!!!

                           

Kommentarer
Postat av: s

fin blogg :)

2009-05-22 @ 17:35:17
URL: http://ssweetness.blogg.se/
Postat av: ida

naaaaaaaaaw du e så gullig du behöver inte köpa en pressent till mej ! :)<333333333 men gracias !

2009-05-23 @ 11:51:09
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: ida

naaaaaaaaaw du e så gullig du behöver inte köpa en pressent till mej ! :)<333333333 men gracias !

2009-05-23 @ 11:51:12
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0