Ida och hennes komplikationer haha

HAAA HAAA!!!
Jag fick tag på Ida och hon är i en stuga mitt i lidingö ingenstans med en tjej och några andra och det är några typ brats som bråkar me henne och en annan tjej och är skit sur på Ida. Hon bara skriker och man hör inte vad hon säger, och gråter för att hon fick vatten på sig under ett VATTENKRIG och för att Ida säger till mig att hon är irriterad på den här tjejen. Haha det anser Tjejen (hennes namn säger vi ^^) vara att snacka skit....

Jag ville bara dela med mig om min "roliga" händelse just nu... Jag vet, jag har inget liv haha!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAHA OMG HAHAHHAH I REMEMBER!! :D:D::D:D

2010-05-11 @ 22:20:44
URL: http://finest

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0