Happy today

God dag på er!
Har ni sovit lika underbart som jag? :D Jag kände mig helt utvilad när jag vaknade. Och jag älskar att drömma! Det är typ därför jag sover haha, så jävla härligt.
Det slutade med att jag kollade på A Nannys' Diary som jag hade hemma. Den är helt okej tycker jag.
Nu måste jag iaf städa, äta mat och fixa till mig så att jag är klar tills Keisha kommer men vet inte när. Mamma sluta halv 4 från jobbet så när hon kommer hem så ska vi börja med vår bakning med cupcakes! :D Hoppas de blir goda, jag aldrig ätit sånna men de ser ju så goooda ut haha!

Ni får ha en bra dag!

Dagens artist: JUANES (en colomiansk snubbe som sjunger så om ni inte gillar spansk musik så är det inget för er haha)
 
 
 Jag och Keisha när vi var typ 6 år :)

Kommentarer
Postat av: Lilian

Söta ni är, är du den i grön tröja? XD

2009-05-23 @ 16:16:02
URL: http://reasonable.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0