Dagen alltså

OOH vilken dag jag har haft! :D
Jag har varit med Nicole hela dagen om kom lixom hem kl 11 :O
Först på dagen åkte vi bara hem till henne i skarpnäck en liten stund innan vi åkte tillbaka till mig och åt grillad mat gjord på våran nya elgrill ^^)
Sen ville Nicole ut så vi åkte till Sätra och träffade vår kompis Jacki som vi inte träffat på FEEETT länge. Och Nicoles kusin som hon inte träffat på flera år. Han var så jävla gullig och snäll. Det borde finnas fler sånna killar tycker jag! Jämnfört med vad som hände idag när vi var där.

Runt 10 åkte både jag och Nicole hem från Sätra och jag kom hem en timme senare. Kul haha

Imorn så ska Ida sova över. Och kanske Nicole men jag vet inte om hon får eftersom att hon redan sov här inatt ;)

Kommer säkert ha kul vilketsom fast på olika sätt kanske.

Men nu är jag skit trött så ska lägga mig efter att jag tvättat bort mitt smink.

Det var meningen att jag skulle lägga upp bilder nu men Nicole har alla på fina på sin kamera som hon råka ta hem.... Typiskt henne haha!

Så ni får väl helt enkelt se de någon annan dag ;)

Imorn kanske till och med!


God natt, pöss o kram! Love Maxine!!


Kommentarer
Postat av: DELANIE STUDIO

awh thanks

2009-05-02 @ 11:35:46
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0