ComHem suuuuuuuuger!

Jaaa min internet är tillbaka!! Det är därför jag inte har skrivit och jag har inte haft tillgång till en annan data tyvärr.
Men för det mesta mår jag bra. En jobbig natt och en lite störande dag. Orkar inte tjaffsa hela tiden. Killar är ju så jävla jobbiga ibland. Den ena är hur känslig som helst och blir sur för ingenting. Han är ju typ en enda som blir sur för sånt. O den andra är HELT okänslig och fattar inte när man säger sluta.
Kan man aldrig träffa folk där mitt emellan??
Men ser fram emot imorgon :D Jag ska på en basket match men min syster och kolla på en heting som hon kallar honom haha. Vi två asså! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

haah gullig bild :) <3

Bra att din internet e tbx :)

2009-05-19 @ 19:40:25
URL: http://sarassecret.blogg.se/
Postat av: Anonym

söta vi e !<3333333333333

2009-05-20 @ 14:36:01
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0