Utsliten och stolt :D

Jvouwlhhh! Ah vad jag har städat och rensat livet av i det lillarummet med MYYYCKET innehåll!
Jag är helt död haha. Och som vanligt har jag långt kvar innan jag är klar men jag skiter i om jag är klar eller inte. Jag ger mig en stor applåd för att kunnat komma igång och städa överhuvudtaget haha.
Jag hörde att det skulle vara runt 25 grader på dagen imorgon och då ska man ju självklart SOLA plus att jag måste möta upp syrran för att få tillbaka mina svarta jeans som hon har haft i över ett halvår haha!
Men sola är ett måste, jag tänker inte förlora mot Nicole.
Det är såhär att den som har fått mest hudskillnad från solen när sommaren är slut vinner och den andra måste betala haha. Jag har glömt hur mycket det var men inte så mycket får man hoppas haha! Men så gör vi varje år. Och slår vad om något. Som till exempel att en vi slår vad om att en person kommer hitta en pojkvän eller flickvän innan lovet är slut haha!
Det är rätt kul faktiskt ;)


Åh tack gud att man slipper de där jackorna och gråa huden haha! AJ LÖV DE SÖMMER!

Kommentarer
Postat av: Emma

sv: Det blev skiit snyggt (H):D



Haft en bra dag?

Kraamar

2009-06-25 @ 22:40:52
URL: http://emmzjohansson.blogg.se/
Postat av: tina

japp =) söt bild

2009-06-25 @ 23:26:32
URL: http://tajnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0