Min skolavslutningsdag :)

Hej på er alla! Jag orkade inte gå in på datan igår. Plus att jag var lite fullbokad (vad cool jag låter nu haha).
Det var skolavslutning igår. Det var både kul och HUR sorgligt som helst. Men allt känns så overkligt. Det känns inte som att jag har 9 veckors sommarlov framför mig. Och att niorna aldrig mer kommer att komma tillbaka. Men trotts det var jag på hur bra humör som möjligt igår.
Mamma, mormor och Catta kollade på mig när jag sjöng med Tiffany och Anastasia. Efter att jag hade sagt hejdå till alla kom Amanda och pappa och vi gick och åt de godaste revbensbjällen nånsin på Hard Rock Café medans vi hälsade på Gail, mammas kompis som jobbar där. Sen åkte pappa hem och vi släppte av Amanda medans jag mamma och mormor åkte hem till mig men tillslut åkte hon också hem och då kom Roger och barnen. Vi åt och spelade yatzy och hade as trevligt!

      

Mormor har alla fina bilder men de ska hon snart skicka till mig ;)

 
Sen måste man ju hedra den vackra skolan ESN! Sajk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0