Hellow thea

Ååååh... Nu har det där problemet kommit igen på Facebook att jag inte kan ladda upp bilder. Men man får ju hoppas på att det funkar snart :)

Tiffany gick för ett tag sen för att möta några och köpa mat ock sånt för klassresan de har nu i tre dar från och med imorn. Så kul för de!
Men såhär vad min dag igår. Klockan 4 mötte jag Jonis, Leo, Nick, Adrian, Viking, Magda och Patti i tekniska för att sedan åka till Sara A i gärdet och fira Nicks hejdå-fest eftersom att han ska flytta till England som sagt. Då var Sara, Cissi och Amanda H där. Plus att det kom massa andra folk lite efter. Vi åt pizza och pratade och dansade, you name it. Det var jätte trevligt.
Runt halv 7 åkte jag för att jag redan hade bestämt att träffa Tiffany efter hennes jobb och så åkte vi hem till mig ett tag. Vid halv 9 åkte vi in till stan igen och fikade lite och kom hem typ 11. Då chillade vi mest bara och la oss i sängen och kollade på filmer.
Kl typ 4 somnade vi och vaknade halv 12 och började göra cupcakes :) och åt frukost tills hon gick. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Vill nog bara ta det lugnt.

      

Sådär. De får duga :)
Ha en bra dag!!
// MAXINE

Kommentarer
Postat av: sara

Neej vilken bra dag då :)

Pusss <3

2009-06-07 @ 18:43:08
URL: http://sarassecret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0