Trött?

Nä verkligen inte. Är inte ens nära trött. Och vad är klockan? Ah typ över halv 5 eller så. Jaa när kommer jag vakna sen då?? hahaha

Jag har först kollat på tv tills att det inte fanns något kvar att kolla på och då satte jag på datan och rensat ALLA bilder och musik för minnet på den här skitdatan är fullt och den stängs av utan förvarning varje gång man sätter på den efter typ 30 min och den är feeeett seg -.- haha men fixat! :D
Tog skit lång tid med bilderna... Jag är inte ens klar haha. Och så raderade jag alla låtarna för jag har ju ändå de på MP3n så gud vad lack jag blir om det händer nåt med den haha (tre knackar i trä), så jag har laddat ner två låtar från The Veronicas. Ett par tvillingar från Australien som sjunger. De är skit bra tycker jag ;)
Mina favoritlåtar är:

<>Untouched
<>4ever
<>When it all falls apart

Och "4ever" är med på "Shes the man" filmen med Amanda Bynes. Ni som sett filmen (skit bra film by the way) kommer att känna igen den låten. Jag kan lägga ut de låtarna sen om ni vill.

Aja borde kanske stänga av datan nu haha

Ni får ha en bra dag! Men vad kommer jag veta om det? Jag kommer ju sova då haha! Tills typ 6 om jag får välja själv. Men så rättvis tror jag inte att världen är. Jag sa ja till mamma när hon sa att jag inte skulle vara uppe så sent. Men men.. haha (Till och med ljust ute! :O)
God"natt"!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0