Sol och Drömmar :S

Tja snyggingar!
Jag vill bara säga EN sak:  SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL!!!!!! YEAH

Mina planer för idag är:

<> Äta
<> Duscha
<> Diska
<> Träffa Ida

Och då ska vi äta choklad! Har sett fram emot det sen igår haha. Jag var så sugen så att jag till och med drömde om det. Haha den var lite konstig.
Samma som att jag också drömde om att det var slut på sommarlovet och att Victor hade fått sexpack haha! Helt sjukt. Så jag trodde att mitt lov var slut när jag vaknade hah.

Jaja, nu slipper ni mig och mina sjuka drömmar.

PÖSS PÖSS!

Kommentarer
Postat av: jackie

den är mot livmoderhalscancer, mamma tvinga mig men det är väl nödvändigt...

2009-06-16 @ 19:15:51
URL: http://jackies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0