Olycksfågel.. kan man säga ;)

Nu ska Amanda tona mammas hår och sen ska vi kolla på SEX AND THE CIIIIITY!
Trevligt eller hur? ;) Och så är mina ögonbryn fixade. Det var på tiden! Tack Amanda! :D

Sen vet jag inte vad det är men en riktigt konstig sak har hänt mig idag haha. I skolan flög det sammanlagt FYRA fåglar nästan i mitt ansikte. Så nära :O och det var bara på mindre än 5 minuters mellanrum. På två okila platsen och olika sorts fåglar. SEN påväg hem så är det typ en hel flock fåglar som bara FLYYYGER börbi mitt ansikte! Jätte läskigt! Hahaha det var något nytt :)

Kommentarer
Postat av: Ida

SV: Ja, vsg, ingen orsak! =)

Okej, kul att du tyckte till!

2009-06-11 @ 11:00:42
URL: http://idabjelkert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0