NikkiPikki is gästblogging :)

Hellow people!

Nu sitter jag och Maxine i lilla datasalen och hon kollat på bilder från skolan medans jag skriver ett kort inlägg i hennes blogg! Aso mr.Ram va inte här idag så vi hade vikarie helt ärligt jag o maxine satt i Science rummet skiit länge d va dubbellektion men nej sen ska Maxine bara tagga ifrån mej! fetaste dissen hon gav mej ja svär.. -.-
Iallafall nu är det typ en vecka o 2 och en halv dag kvar tills avslutningen wohoooow!!!
Nu sitter Maxine och kritiserar personerna på bilderna somvanligt :) Hennes hobby typ haha!
Aja nu orkar jag inte skriva längre d va inte så kul har inget speciellt o skriva om.
Bless bless
NikkiPikki


Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg blogg!! :D

2009-06-03 @ 15:19:03
URL: http://emmzjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0