My daye

Hola!
Nu har Ida gått hem från mig och nu sitter jag bara här och tar det lugnt. Borde städa snart.
Skönt att det var liite fint väder idag iaf! :D Det hade jag inte räknat med så jag klädde mig typ helt svart idag haha!
Vi började tio över tio idag. SKÖÖÖNT! Och den enda riktiga lektionen vi hade var science. Fast den var inte sååå himla nödvändig eftersom att mr.ram upprepade allt som han redan sagt förra veckan haha!
Efter så åkte jag och Ida till stan för att hon skulle köpa en bikini som är jätte fin från H&M :)
Sen åkte vi hem till mig, lyssnade på musik och var inne på datan och åt en av mina CUPCAKES :D
De är så söta och goda haha!

En annan bra grej är att jag har fått låna hennes underbara koss-hörlurar tills på torsdag eftersom att mina vackra, braiga och bästa SVARTA koss gick av i mitten... Hahah. Sen är mina vanliga hörlurar lite trasiga i sladden så de glappar. Måste verkligen köpa nya när ja får pengar ;)
Typ på min födelsedag haha SOM ÄR OM EEEEELVA VECKOR IDAG!!!!!!! :D
Haha det är ett tag kvar om man tänker på det men det kommer gå fort och rätt som det är så är det julafton igen ^^

Kommentarer
Postat av: ida

hahhahaha elva veckor ! HAHAHH ! <3

2009-06-08 @ 20:32:12
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0