My day out!

Shu! HUr har eran midsommar varit??? :D
Min var super. Mötte upp Magda, Anton och Magdas brorsa Wiktor i Alvik och vi åkte hem till Patti för att se hennes nakenkatt som hon vaktar. Jag vet hur sånna ser ut men jag kommer dit och det ser ut som en myra! Den var så hiiimla liiten. Och smal! MIN katt är fan typ 4 gånger större hahaha!

Hursomhelst efter det så gick vi till bussplatsen och mötte Jonis och Berk och så gick vi till Ica för att köpa all mat, träffade Magdas två kompisar som hängde med och så gick vi för att grilla. Vi hade skit trevligt. Och så aåkte alla hem när det började regna.

Det var min midsommar. Nu har jag ätit tre stora portioner jordgubbar och glass. MMMMH!


BIBI // Maxi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0