MIN mormor!!

Hahahahahaha jag orkar inte med min mormor! Hon säger och gör så sjuka grejer att det inte är sant!
Hon hade skrivit till min moster på facebook  "många pussar och kramar i millibeng!"
Vad tror ni att det betyder?? Är jag den enda som inte hört det innan. Det betyder typ "miljontals pussar och kramar!"
.
Mamma bah: Jag tror att hon har kommit på det slanget själv! XD

Och så skriver hon i en kommentar på facebook:
.
Mamma: hahaha...millibeng?? kommer du på egna slang nu? från vilket hood e du? ;)
.Och till mig säger mamma: Mormor vet säkert inte ens vad "HOOD" betyder!

Sen garvar vi arslet av oss!!

En till sak jag älskar med min mormor är att hon är så grymt bra fotogeniskt!

 


Kommentarer
Postat av: i

din mormor e cool ! o söt hihi !

2009-06-29 @ 08:06:09
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0