Min daaag

Goddag! Gilade ni Nicoles inlägg? ^^ haha det gjorde jag XD

Efter skolan mötte jag upp syrran och vi fixade ett kort för henne för att kunna förnya sitt pass och så för kul var jag med i två av de för att ha privat. Roligt hihi!

Sen så tar ju alla studenten och vi blev jätte sugna för att också ta studenten, men hon gjorde det förra året. Happ :P

Och tror inte ni att jag ser Billie som gick ut min skola förra sommaren på ett av de flaken??? Hahah han såg skit glad ut och finka o allt till mig XD fattade inte att det var han först för lixom, vad gör han där om han tar studenten om två år ^^

Sen åkte jag till mammas jobb för de hade dagis avslutning där. Inte sådär JÄTTE kul men alla barn var så söta! :D



Lite suddigt men vad gör man? :P Läääänge sen man var i en sån grej och tog kort. Nu kan man ju inte ens betala me mynt utan BARA med kort :S =/ strange...

Aja ha en bra kväll alla!!!! Moah!


Kommentarer
Postat av: Emma

Sv: tack så mycket och vsg! :D



Aa, det kan vi! :D Jag följer din blogg nu! :D



Kraaaam! :D

2009-06-03 @ 21:21:21
URL: http://emmzjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0