Ingen rubrik

Hejsan svejsan. Nu är jag hemma från Ida och har diskat. Har börjat läsa en bok som jag är helt inne i och från husby tunnelbana till min port GICK jag och läste boken. Sen kollade jag fort upp, fortsätter, stannar, vänder mig om och ser att JOANNA e där med sina kompisar! Jag bah heej! Haha blev helt förvånad över att hon var i husby eftersom att hon lixom bor hela vägen ut i fruängen :)

Nu ska jag fortsätta läsa boken och sen ska jag laga mat. Hoppas Amanda kommer också. Det var inte bestämt men kul om det blir av ;) jag behöver också henne för att noppa mina ögonbryn hehe.

Gud vad många kort jag och Ida tog idag! Över 115 bilder! :O haha vi två asså...

Kommentarer
Postat av: I D A

hahaha nu e vi värre en sara ! GHAHAH ! men dem blev fina lägg ut nåra ? (; PUUSS

2009-06-09 @ 20:43:59
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0