Happy as the sunshine shines!

Hej på er!
Som jag sa, inget sportsday! :D
Först på morgonen så duggregnade det och då tänkte jag att då är det ju ingen sportsday eftersom att de sa att det skulle ställas in om det var det men så på vägen till skolan mötte jag upp en lärare och Sammra och han sa att vi skulle dit ändå så vi åkte dit (-.-) och det började bara regna ännu mer så efter en aktivitet fick vi gå och äta och sen åka hem. Då åkte jag med Magda, Sara A, Cissi, Wibron och Victor. Men gick av i Mariatorget och gick till mammas dagis där jag var tills att hon slutade klockan ett och vi åkte hem. Snart ska vi hem till hennes kompis i Sollentuna och mer än att jag sen ska kolla på Ugly Betty och DH har jag inte bestämt.

Ni får ha det bra (även om det dystra vädret, som räddade min dag åtminstone haha), and I will write as soon as I can ;)

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
  
  
 Bilder från i söndags och igår :D

Kommentarer
Postat av: Nicole

And you were twung to put in that picture on me ha?

<3

2009-06-03 @ 11:54:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0