Händelser= YEY!

Hej hej!
Nu har jag kommit hem efter en galen dag haha.
Jag var hos Sammra som sagt med Bridgit igår och jag har inte varit hungrig sen innan jag kom dit hah! Vi bara åt och åt och åt och åt tills att vi nästan spydde XD och vi hoppade på hennes studsmatta och hade värsta wreslingmatcherna mot varann och nu är mina knän helt svullna :P men kul var det. Vi lyssnade på musik och sånt tills vi somnade mellan 3,4 på natten.
Sen var det meningen att jag skulle bada med Ida och det men hon förvirrade mig bara och ändrade våra planer så jag blev irriterad och hade ingen lust att träffa henne då så jag mötte upp Sofia i Vällingby istället och jag köpte två linnen och ett par trosor, glass och marabou sommar (mmm... marabou XD) sen efter det hämtade mamma upp oss och vi och några andra badade och jag hade en skit bra dag!
Nu är jag hemma själv med söta Samantha och vet inte riktigt vad vi ska göra ;)


Nam nam!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

å vad gott med choklad! =D

2009-06-28 @ 09:15:44
URL: http://kajsaholm.blogg.se/
Postat av: mormor

vilken energi du har, och va kul att jag far vara med och roa alla lasare. kramar o pussar i millibeng

2009-07-04 @ 11:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0