Ett tag sen

Hej hej! Har inte kunnat skriva för min data har vart lite konstig och velat göra som den vill känns det som haha.
Igår vart jag iaf med mamma, Jason, Samantha och Andrew och vi åkte till Kungsan och träffade mammas kompisar. Sen åkte alla vi hem till oss (8 pers i vår lilla skrotiga hondai atos hahaahah) och vi åt och spelade kort and so on. Men så var jag inte ens trött igår, bara på dåligt humör så jag somnade strax innan 6 haha. Och vakande runt 3 not. Få se när man somna inatt ;)
Om en vecka imorn åker jaf, mamma och mormor till Spanien. Hoppas det är finare väder där, här öser det ner som om världen går under. Har inte sett det regna såhär mycket på år medans det inte ens är några moln i Kista ser jag nu haha.


Kommentarer
Postat av: charlina och elisabeth

fin blogg :)

2009-06-21 @ 16:21:36
URL: http://blackywhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0