Dagens

Sitter och kollar på Liva la Bam. Ha ha säger jag bara. Skit roligt program.
Men ajg måste verkligen skärpa mig och göra lite saker på min fritid. Det är ju fan sommarlov!!! Men vi borde ändra det till regnlov istället. Passar fan bättre haha.
Men min dag har vart helt okej. Jag vaknade 12, latade mig, mötte syrran i kista sen åkte jag och köpte en stor kebabpizza! Gått! :D

Imorgon är det midsommar. Vet inte vad jag ska göra. Inte för att jag bryr mig så mycket om det men ändå. Förra året var det jätte trevligt. Sov hos Keisha och åt riktig svenskmidsommarmiddag. Fast de är vegetarianer så det var tyvärr ingen sill, skaldjur och sånt. Men det var jätte trevligt ändå! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0