300:e inlägg! :D

Hej på er!  Nu skriver jag mitt 300e inlägg! Grattis till bloggen då!! :D

Gud vad jag är seg! Jag har sovit hela tiden sen jag kom hem efter kyrkan idag. Det var skönt att sova men imorn smäller det! Jag ska sjunga men vet inte längre om ajg är så taggad för jag lät förjäklig idag och min del där jag sjunger själv lät ju helt fuckat!
Vill bara inte göra det längre typ. Så är det bestämt att Mamma, mormor, Amanda, pappa och tvillingarna ska komma. Inte kul med tanke på att jag kommer förstöra allas dag heh. Och Tiffany blev på dåligt humör bara för att jag inte sjöng bra idag. Men eeh! Orkar inte bry mig just nu. Ska gå och läsa eller fortsätta sova nu.

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0