2 planer idag! :D

Hej! Idag blev jag väckt av att mamma ringer på hem telefonen och jag hade en dröm om en sång och jag hade för mig att jag sjäng den i sömnen för jag hade den på huvet men nu kommer jag inte ihåg vilken det var haha. Men jag vaknar helt borta och ska svara och så är den inte där den brukar vara så jag speinger runt som en galning och så missar jag samtalet och då försöker jag ringa tillbaka och trycker på massa konstiga knappar för att jag inte kommer ihåg nummret. Mamma skrattade bara när hon tillslut ringde på min mobil haha!

Men jag väntar på att Sofia ska komma hit och så ska vi vänta på att mamma kommer hem så att jag kan få låna hennes busskort och lite pengar och så drar vi till kista och lever loppan! Haha nej men sen ska jag till Amanda H också kl 6 för hon fyller år men jag vet inte om jag kommer hinna vara där kl SEX. Aja det är upp till bevis ;)

Hela jag ser ut som ett kråkbo så jag måste fixa mig innan Sofia kommer så att hon inte blir scarred for life XD

 
En random bild bara. På mig och Joana :D

Kommentarer
Postat av: i

haha gullig bild på er !<3

2009-06-23 @ 17:37:18
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: Tina

Jaha hahahahha :D !

2009-06-23 @ 23:23:33
URL: http://tajnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0