04 05 09

Hello there!
 Jag orkade inte vara i skolan eftersom vi inte gjorde såt så jag och Nicole åkte hem till mig idag och vi har bara chillat och ätit mat och så. Nu har jag precis lämnat av Nicole vid tuben. Sen ska jag möta upp mamma efter jobbet.
Imorn har vi bara tre letkioner. Först art då vi bara ska kolla på en film. Vet inte vilken än och då får man ha med sig godis och allt! :D Sen har vi matte, lunch och efter det ska vi till tekniska museet med klassen och ska göra saker som tv reklamer och tidningar. Vet inte riktigt så mycket om det i detalj så jag kan ju säkert förklara det imorn sen när jag varit där :)

Kommentarer
Postat av: ida naessén

alo vi skippar o så ses vi ? SNÄLLLA !

2009-06-04 @ 16:57:37
URL: http://presspause.blogg.se/
Postat av: Nicole

Jag ska skippa ida!

2009-06-04 @ 17:51:05
Postat av: M A X I N E

Inte för att du har vart i skolan på hela veckan ändå o slitit som en gris och vart och partisipatat, ida ;)

2009-06-04 @ 18:08:30
URL: http://zini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0