Wannabe

Hahahaaahahahahha!!!!!!!
Jag gick in på Desirées blogg (för förta gången XD) och ser att det är ju fanimej en kopia av kissies! Herregud!
Samma "svar på tal", "jag är bäst, nu är avundsjuka", "jag har nyss duschat och har på mig inget annat än en handduk", "jag har mina sovkläder på mig och inget smink", "mina -jag-pratar-i-tel-bilder och lägger till pratbubblor".
Mer finns det ju men poängen är- PATETISKT. För att vara ärlig så tror jag att "Dearé" har dålig fatasi och kan inte skapa en blogg som är hon själv.
 Inte för att det har något med mig att göra men jag ville bara påpeka en liten rolig sak jag såg nu. Men det kanske ni andra också har gjort. Hahah. Förstår nu vem Kissie syftar på när hon pratar om alla "wannabes". :P

Kommentarer
Postat av: Natalie

sv: jag vet! :$

2009-07-19 @ 22:50:33
URL: http://heroineismydrug.blogg.se/
Postat av: JOANNA

det var tyvär försent för att anmäla sig! men eftersom så många gillade ideen komme rjag antagligen ordna veckans blogg ganska snart igen. håll ögonen öppna!:)



kramar Joanna

2009-07-20 @ 02:12:08
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0