Bilderna + köpet från igår ;)

Nu är jag hemma. Eller kom hem får någon timme sen men tills nu har datan varit upptagen. Laddar ner bilder nu så jaa.
Nu finns det verkligen inget att göra här hemma. Woohoo..
Imrogon har jag inga planer minsann. Och jag ska prata med syrran för om hon går med på att vi ska göra det på just måndag så åker hon och jag till Skövde för att hälsa på vår storebror :D

      

Hahaha Ida är så dum att hon trodde att det hon håller i var mascara! ^^

 
  
Första bilden är linnet och jeansen jag köpte. Och bild 2 och tre visar jag bara hur byxorna är. Sista bilden är på en t-shirt från Zara som mamma hade köpt till mig igår med en söt liten cupcake på! Jag fick en likadan t-shirt fast en helsvart.

Kommentarer
Postat av: Li

Åh, det är dom jeansen jag vill ha!! Så du betalade 50 spänn eller hur var det? (:

2009-07-22 @ 00:29:46
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0