Häääämma iäääh säääängenäää! :)

Mooooaaahahahahaahahah HEMMA NUU!
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH vad skönt! Så glad. Hihi. Jag mår bra nu, plus att jag kan skriva Å Ä Ö hur mycket jag vill! Moooaahahahahaha! Ligger fortfarande i sängen men så ere när man har sommarlov ;)

Vad annars... Måste packa upp allting. Och mamma tvingar mig åka till landet fast jag inte ens vill. Jag vil verkligen INTE. Hon lockar med att vi ska grilla (jag känner inte för det, har gjort det så mycket i år redan, är inte ens sugen på grillat i sånt här väder), det finns ingen mat hemma säger hon men jag hittade mat hur lätt som helst och så säger hon att jag ska ladda ner bilder till mormors data från min kamera men vem som helst kan göra det.
Victor ska jag träffa. Han har jag inte träffat på en månad och mormor var jag ju med i måndags, och alla andra för bara 10 dagar sen... Så vem vill jag helst träffa just nu liksom??? Usch! Att det ska vara så svårt för mig att stanna hemma just idag.
Jag lägger in bilderna från Spanien senare. :)
BIBI!

Å Ä Ö Å Ä Ö Å Ä Ö Å Ä Ö Å Ä Ö Å Ä Ö Å Ä Ö Å Ä Ö Å Ä Ö Å Ä Ö Å Ä Ö Å Ä Ö Å Ä Ö Å Ä Ö Å Ä Ö Å Ä Ö Å Ä Ö Å Ä ÖÅ Ä Ö Å Ä ÖÅ Ä Ö Å Ä Ö Å Ä Ö Å Ä Ö
moaaahahahahahahaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0