Saknar folket!

Jag har suttit och smsat med lilla Adam här nu. Har inget bättre för mig haha. Jag hade tänkt träffa min älskling Ida idag men hon svarar inte i luren. Och jag har fortfarande tummen ner för hennes dumma mobil. Stängs av hela tiden. Inte för att min är så mycket bättre eftersom att tre viktiga knappar väljer att inte funka när de vill. Men jag har önskat mig en ny mobil i födelsedagspresent så jag tror att jag kommer få en :D
Men jaa så långt jag vet ska jag grilla med gamlingarna-mamma och hennes kompis ;)
Vet inte om det blir fler. Säkert mammas kille och barnen :)

Och jag saknar folket!! Alla ska vara bortresta så himla länge. Herregud. Nicole kommer hem imorgon. YEEEEY! Men Ida åker om tre dagar :(
Resten säger "jag vet inte när jag kommer hem". Hur kan man inte veta?? Köper de inte turochretur biljetter eller?? ^^ Haha jag är lite okunnig med sånt. Aja ska äta "frukost" nu. Märkte inte att klockan var så mycket hih ^^

 
Haha vi e sjuka. Har en hel serie med sånna bilder fast de vågar jag nog inte visa här haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0