Ointressant inlägg/ intressant natt :P

Hey sexy! Vaknade av att Sahan smsade mig. Det börjar bli en grej han gillar att göra asså haha.

Min natt var lite konstig. (Ni måste inte läsa, helt ointressant igentligen haha!)
För er som vill veta (haha) så började med att Sahan ville snacka i luren och så ringde jag han och vi snackade ett tag. Så får jag sms av Nikkipikki (blev lite förvånad eftersom att jag var helt oberedd på det och för att jag inte snackat med henne på över en månad om man inte räknar med facebook haha) och hon skrev "why is our phone avstängd bitch! :) <3". Hahaha saknar hennes meningar. Men jag sa att jag snackade med Sahan. Hon bah vem är det?? Och det slutade med att jag förklarade och non ville att jag skulle ringa henne så jag gjorde det och vi snackade i typ 20 minuter och katchade up lite med varann. Så ville Sahan att jag skulle hälsa Nicole att hon är söt och sånt. Hahah och att han ville ha hennes nummer och jag sa det till henne. Gissa vad hon säger "ooh skicka det, skicka det!" Hahah har saknat henne asså. Men sen ringde jag upp Sahan och vi snackade lite till medans de två smsade och han ringde henne och de snacka i flera timmar! Haha. Sen somnar jag och runt halv 5 smsar Ida och säger "vaken?" och då vaknar jag om, svarar men får inget svar och så får jag ett sms av Nicole som säger "han är sååå söt! :D" haha och de snackade fortfarande asså. Sen kunde jag inte somna om så då smsa jag Sahan och drev lite med han och sa "vad hände med bro's over hoes. Fett dålig stil asså!" Hans ursäkt var: "men hon är ju så jävla söt!"
Haha där fick jag ett gått skratt mitt i natten.

Jaja men det sluta att jag somnade tillslut och vaknar av Sahans jävla sms som morgonen innan haha. Jag ska ringa han mitt i natten i natt och väcka han! Hihi men shhh! Det är en hemlis.

Idag har jag inte bestämt not. Ida har väl precis kommit fram till Turkiet... :( Kommer sakna henne, hon är borta i hela TVÅ veckor. Jag och Nicole har bestämt att träffas på måndag. Kanske ska ringa syster min ;)




Mina älskiningar!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: JOANNA

hoppas du får en bra dag sötnos:D



K I S S E S BY J O A N N A

2009-07-25 @ 14:17:17
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0