Mina köp från Spanien

Har städat klart nu :D
Gick rätt så fort. Diskat har jag också.
Jag köpte en billig skiva med MJ i spanien. Skit bra låtar har den och 17 låtar för typ 70 spenn. Inte illa ;)
Jaa hela skivan har inte ens gått än. *STOLT*
Han har ju rätt så långa låtar men jaajaa! Haha
I'm in fire today!

Vill visa vad jag köpt i Spanien nu :)

Från Zara:

 
Shorts
 
En liten klänning som slutar lite innan knäna

Väska. Som jag blev helt förälskad i!

En klänning

Från Berskha:


En enkel t-shirt
 
En klänning som slutar nästan vid knäna

En lång tjocktröja
 
Ett skit coolt linne som jag bara var TVUNGEN att köpa :P

Ett långt linne

En klänning med puff nedtill

Från KanGaroo:
(De här kläderna köpte mammas kompis åt mig, jätte snällt. Och dyra var de också! :O Ska skydda de med mitt liv!)

 
Baggyjeansen jag hade på mig igår

Klänning med luva

En present man fick när man köpte not där :)
Ett nyckelband + nyckelring som blinkar- äkta billabong ^^

Övrigt:


Skor från marknaden

Twistade örhängen i guld och silver från marknaden
 
Ett par brillor jag köpte på en affär där man kan köpa allt möjligt
 
Och så nyttig är jag! :D

Nu ska jag och mamma åka till en strand och soooola :D
Hej då!

Kommentarer
Postat av: ida

ååh va fina saker ! :D

vill ha örhängerna som 'r i skruvar ! GIVE ME BABY ! (;

2009-07-12 @ 22:56:47
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0