Trött och trött och glad och vad?



Heeeeeej! (entuastisk??) Är jätte trött. Somnade nästan halv 3 eller så och 7 på morgonen kom två snubbar för att tapetsera om och måla. Tydligen skulle  de tapetsera mitt rum också. Men tillbaka till det viktiga. Jag är trött.... Tillslut fick jag mig att sova några timmar till och när jag vaknade var de borta. Kommer nog tillbaka imorgon igen. Om inte tidigare.
HUSOMHELST. Om 20 minuter drar jag till blackeberg. Wiho! Hahah
Jag återkommer när jag är hemma igen, eller får tillgång till en dator någon annanstans. Japp. That I will do.
Ha så trevligt idag.
Pussar och kramar!

Kommentarer
Postat av: ida

fyfan ta bort bilden ! :)

2009-07-14 @ 12:43:53
URL: http://presspause.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0