Stranden snart, eat first ;)

Ja mina besokare har rasat en del nu her i Spanien. Men jag ska se till att de hojs ner jag kommer hem!
Nu ska vi snart eta lunch her hos min moster (jag, mamma, mormor, moster, maia och victor (pappan)).
Her e det lite mulet men det e skit varmt hehe. Vi ska nog aka till standen sen.
Det var marknad igor och jag kom derifron med tre par skor och 2 par orhengen hahaah!
Nu har jag snart gjort av med halva mna pengar sen jag kom hit och det e fortfarande 6 mer dagar kvar innan jag kommer hem.

Jag fick veta att det regnar i Sverige. Synd :(
Jad arg jag skulle bli om jag var der nu haha
For hoppas bara po att det blir bettre veder snart.

Ha en bra dag puss och kram! ( I MILLIBENG) hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0