Staden stockholm

Hej på er! Tack vare Amanda (-.-) så ska jag möta henne och Idapida i stan klockan 12. Yey!! Men först måste jag ta ut pengar vid ica, gå tillbaka hem och lämna kortet och sen åka. Hahaha jag har inte ens kläderna på mig. Jag bara bara ätit frukost som jag inte var sugen på och geekat en snabit vid datan. That's me!
Men vi får väl försöka ta lite kort så att jag har nåt att komma med här i bloggen när jag kommer tillbaka ;)

Det stog att det skulle vara runt 23 grader med liiite moln men annars soligt. Yeah right! Hahaha!

Men ha en bra dag- puss och kram i millibeng!

Kommentarer
Postat av: Daniela

Hej!

Skulle du vilja ha en bloggdesign? Var medi min tävling på min blogg om du vill vara med! :)

2009-07-20 @ 17:13:47
URL: http://daniiiela.blogg.se/
Postat av: JOANNA

tack för rösten sötnos!:)

2009-07-20 @ 17:18:20
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0