Solna vistelse med gamlingarna haha

Hej på er. Och by the way tack för alla snälla och roliga kommentarer. Gör mig lika glad varje gång! :D
Nu har jag och mamma kommit hem från mammas kompis i solna. Det var mamma, hennes kompisar Gail, Catta och Robban (alla de där som nu är 40åringar har vart Husby-barn, haha skit kul) och jag såklart :)
Vi har pratat om lite allt möjligt och spelat UNO, det var skit länge sen säger jag! Hade glömt bort hur man körde haha. Och vi har ätit lite snacks. Jätte trevligt faktiskt.
Imorgon ska jag kanske träffa Nicole och Sahan om inte så blir det Nicole på måndag. Kulkul. Hon har en present till mig från Victoria's Secret! Hahah mamma blev helt avis när jag sa det till henne. ^^

Men till er som läser såhär sent- Godnatt, till er som läser när vi vaknat- Godmorgon och till er som läser någon gång senare så kommer jag redan ha skrivit ett nytt inlägg åt er ! ;)

Och för er som undrar hur det går med glassen- Jo den ser ut att vara på bra vägar. Inte helt klar än dock. But soon! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0