Slappar

Hellow. Är kvar här hos Ida. Vi sitter och latar oss framför datan och lyssnar på musik (One more chance in love- Michael :P)
Nää men jag och Ida snackade med Sahan i telefonen igår haha. En snubbe som jag känner. Eller vad man ska säga ;)
Hahaha han e skit rolig asså. O söööt. Skit kort 92a :D Och snäll.
Jag vet inte när jag kommer hem dock. Kanske är med Ida hela dan eller kanske åker hem snart. I have no idea. Heydari ville göra nåt idag skrev hon till mig på msn när jag var utloggad men jag vet inte om hon mena att skicka till mej. Hon har ju mitt nummer ;)
Ah vi får se vart vinden tar mig ;)



Hahah jag och Ida sist jag sov hemma hos henne. Vi hade tråkigt och åt citron ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0