Onödigt inlägg ^^

Hej på er. Gissar på att ni läser ändå haha
Sitter här och slappar. Kollar på bilder på blocket igen med kattungar. Haha får abstinens...
Konstigt att jag inte kan logga in på Bloglovin :S
Jaja. Imorgon ska jag träffa Ida hade jag bestämt med henne. Vi ska väl bara vara i stan. Snacka lite om ingenting. Våra i-landsproblem osv haha. Tycker att jag borde äta något. Jag är både sugen och inte sugen. Känns som att nåt fattas. Blir så ibland, vet inte varför. Inte skönaste känslan man kan ha direkt. Den skönaste är helt klart lycka, att allt man har nu räcker och att man borde kunna stanna tiden för att det ska hålla för evigt. En riktig sommarkänsla för mig. På vintern känns sånt inte på samma sätt.
Jaa. Ska se om det finns nåt i kylen för att få svar på om jag är hungrig eller inte.

Godnatt! Ha en bra resten av tiden- Puss Poss Pöss Påss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0