Nattisbloggis


Här sitter jag och är vaken och stirrig haha.
Vet itne varför jag ALLTID ska vända på dygnet... Förstår verkligen inte. Jag är inte trött. Varför? Kan non svara på det??
Jag får väl tvinga mig att sova snart. SNAARRRT ;)
Jag har scannat bilder hihi, jätte fina. Men de orkar jag inte lägga upp nu. Jag laddar ner bilderna från Spanien just nu nu nu så om ni har tur så får ni se de imorgon :D YEY!

Nattens låt (som jag har lyssnat på i flera timmar hehe):


"If you wanna make the world a better place, then look att yourself and make a change"
Bästa frasen asså.
Och förlåt för den hemska videon. Men jag tycker att allt sån representerar honom- svält, fattigdom och sånt och alla hans fredlåtar. Så fint av honom att han VERKLIGEN bryr sig.

LOVE

Kommentarer
Postat av: susan

sv: nån finsk skola tror jag :)

2009-07-12 @ 08:52:26
URL: http://susanss.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L E

ahh, håller med! budskapet i låten är bra :))



hihhi, fett skön du e, maxine!! älskar din kommenar! <3

2009-07-12 @ 12:01:04
URL: http://isabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0