Morgon snacket

Har nyss haft mitt morgon snack med Sahan nu haha! Kommer inte kunna snacka när jag åker på kryssningen senare (låter som om jag kommer vara där skit länge men bara 24 timmar ^^). Plus att det alltid är så dålig mottagning i havet. Tror jag. Eller är det pga båten? Aja skit samma bryr mig inte vilket av de haha! Sålänge min mp3 funkar duger det för mig i 24 timmar. Om jag inte får abstunens och blir psykiskt störd för för lite "snacka i tel" och "smsa det roliga folket".

Mamma har gjort frukost till mig (yey, händer bara på lov eller helgen, på skola får man minsann inte sånt lyx när man som mest behöver :P). Mackor med avokado på. MMH!

En bra låt med den bra artist ;)

Kommentarer
Postat av: isabelle

åh älskar den låten! :D

frukost nu? du driver :o



haha, tack så mycket. gillar dem också :))<3

2009-07-29 @ 14:07:37
URL: http://isabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0