Midnatt än?

hmm.... Jag som trodde att det var över midnatt... haha nää tydligen INTE. Nej nej. Här sitter man och hoppas på lite "ring, ring!" på mobilen. Eller åtminstone "S-M-S!!" näråh. Haha var inne på FB och såg att Nicoles kusin från Miami gjort en video till henne och snackar där. Såå vacker! Haha får ångest. Vill typ fixa upp mig och ta på mig massa fina kläder här mitt i natten.
Fast det ska jag inte göra! Bara så ni vet haha. Jag är inte så överdriven. Men det var länge sen jag fixade upp mig. Får väl göra ett tillfälle att göra det helt enkelt. Eller? Vad tycker ni om det?
PERSONLIGEN trycker jag att jag borde göra det.

Haha shit vilken konstig diskution jag har med mig själv nu men om jag tänker efter är det exakt såhär jag snackar i mitt huvud om ni förstår vad jag menar?
Aja klockan börjar bli över midnatt snart så då har jag gjort hela inlägget förjävelst haha!

Godnatt! - igen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0