Keff uppdatering sorry

Hej på er. Dålig upptadering från min sida igår. Förlåt. Jag var med Nicole och Sahan hela dagen och kom hem klockan 11 haha. Sen försökte jag gå in på interneten men den hackade upp sig och blev skit seg så jag kunde inte göra något. Men här sitter jag nu och slappar. Känner mig väldigt ofräsh så jag ska hoppa in i duschen sen ska jag säkert träffa Sahan och Nicole igen för att ge tibax hans iPod som han glömde i min väska igår haha!
Annars vet jag inte vad som händer idag. Jag kan inte säga att jag ska städa mitt rum för det är städat! :D Yey! Jag har inte haft stökigt sen innan Spanienresan. Känner mig fett stolt!



Gammelbild från kollo :D

Kommentarer
Postat av: sss

jackie sötis <3

2009-07-30 @ 15:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0