Jag skriver snabbt mina...




HISSAR:

Nektariner:
Min favoritfukt på sommaren! Så saftiga och söta och goda ^^
Pengar: Såklart haha! Självklart måste man ju sätta upp pengar. Nåt man behöver för det mesta ;)
Kamera: Man måste ju ta massa kort för att minnas alla roliga stunder och se bak :D

DISSAR:
Höstkollektionen:
Vad är det med folk som skickar alla höstmagazine nu mitt på sommaren? Snacka om deprimerande! Vi har sommar nu, man ska ju inte sitta och kolla på höstkläder.
Solbrännan borta?: Att solbrännan ska försvinna efter typ två veckor. Nej inte så kul!

 
Nej det vill man ju inte ha i JULI!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Nu är det Veckans blogg som ska röstas fram igen! Det här är ett tillfälle för er som har anmält er tidigare att få ännu en chans att bli framrösad som Veckans blogg! Anmäl er/någon här: http://beccibabe.blogg.se



Lycka till! :)

2009-07-23 @ 16:29:10
URL: http://beccibabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0