Inte på kryssingen längre ;)

Fy och skäms på mig för att inte skrivit! Kom hem runt halv sex eller så om jag minns rätt från kryssingen och jag och mamma delade på en väldigt god kebabpizza. Blev m ä t t !
Sen smsade jag Tiffany och hon lät helt deprimerad (jaa att ha tråkigt kan göra sånt mot en... farligt! :O :P) haha så vi bestämde att möta upp i Kista och vi luffaed runt där och gör det vi är bäst på- gå, diskutera och snacka :D
Jag kom hem strax innan 9 och har kollat på UnderCove Brother! Yey! Hahah jag och mamma satt och skratta igenom hela filmen ^^

Jag och Tiff hade tänkt samla några folk snart. Typ imorn eller på lördag eller nåt och bara umgås lite och ha kul men jag har inte hört nåt mer om saken än så vi får se.

Godnatt på er alla! Puuuusss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

äch man kan ju inte bara blogga heller :P heleeenaaaa.blogg.se

2009-07-30 @ 23:37:06
URL: http://heleeenaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0