Inne på sjukhuset igen?? :P

Ångest!!!! När ska man få höra från Ida
"Hej MaxiBraxi, hur är det i skitsverige? Här är det typ 40 grader och jag har det skit bra här så det så! Hoppas du har det skit utan mig och är misserabel utan mig, för det förtjänar du. Jag kommer vara kvar här i Turkiet en vecka mer än vad jag skulle bara för att du ska ha det värre!"

Hahaha nää driver bara. Men det är ju typ så hon kommer säga. Förutom det i slutet :P
Jag känner henne. Vet att det är nåt sånt. :P Hon har lixom vart borta i tre dagar utan att höra av sig :S Det kommer nog snart. Om det inte är så att hon åkt in på sjukhus i år igen haha! Lilla klumsidumpsi Ida.
I miss u!!!!

Och nu har Sahan skickat mina och Nicoles favvolåtar! :D
"Hakuna Matata"
"Circle of life"
"Stand by me"

Hahah gissa vilken film! ;) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0