I am happy today :) and why?

Morning schmorning! Vad händer för er idag?
Jag ska snart hoppa in i duschen och sen fixa mig och efter det träffa lilla Ida för snart åker hon till Turkiet. Isaak sa att han kanske skulle komma förbi stan och va med oss ett tag men det tvivlar jag på haha. Upp till bevis!
Och Nikkipikki kommer hem idag från en hel månad i Miami! Yeeeeeey!!!!!! Vet inte vilken tid dock. Oh well ;)

Jag känner mig på ett pretty good humör just nu. Inte ens det dåliga vädret kan förstöra det!

Dagens låt:
 


Haha var tvungen. Jag och Nicole lyssnar alltid på Lejon Kungen låtar och pratar i telefon och sjunger alla låtarna vi
kan komma på och sen såfort någon sjunger fel (enligt den andra) försöker vi sjunga om men det går inte bra och
slutar med att vi garvar i timmar på luren haha!  Så ska Nicole alltid sjunga det afrikanska i låtarna och tycker att hon är skit bra på det haha! Minnen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0