I <3 food/ usch för comhem!

Heej på er ;)
Jag hade tänkt gå och sola med Amanda men jag vet inte hur det blir nu, hon tycker att det är molnigt :P
Not hittar jag på iaf.
Känner mig lite tjurig på de här apparaterna...
Först funkar det inte att sätta på tv:n i vardagsrummet, när jag väl gjort det kan man inte sätta på boxern, därpå kan man inte prata i hemtelefonen och det värsta av allt! De har tagit bort alla kanaler utom 1,2,4an på MIN TV!!!!!! Och för att kunna toppa av det så byter min radio radiokanal hela tiden och min internet sätts av och på när den vill.... Vad är det här??

Jag och mamma ska bojkotta ComHem för att det är not fel HELA tiden... Och nu kan jag inte ens titta på normala kanaler eftersom att mamma har tagit bort bla MTV och ZTV. Åååh vad ledsen jag är nu. Det kanske inte är så snällt att alltid klaga här i bloggen men jag måste få ut mina känslor (haha).

Nu ska jag göra not som får mig att tänka på annat: MAAAT ^^ mmh vad gått. KÄRLEK!

 
Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vill du bli Veckans blogg? Eller vill du ha en ny design gratis? Checka in min blogg för mer information!

Ha det bra!

2009-07-16 @ 14:47:23
URL: http://beccibabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0