Hos Mandis

Hej på er! Har inte kunnat skriva för jag har vart på stan och i nacka forum med Ida och Amanda hela dagen. Det slutade med att jag köpte ett par vita "trasiga" jeans från Gina för bara 50 kr (!!) och ett linne från Bikbok för bara 34 kr haha. Vi har haft jätte trevligt. Nu är jag hemma hos Amanda för jag ska sova här. Inte planerat med jätte trevligt. Första gången ;)
Vi tog massa foton men jag kan inte lägga upp de nu eftersom att jag inte är hemma så det får bli imorgon hörhoppningsvis. Om inget ändras såklart. Hahah!
Nu ska vi äta så bibi!


Kommentarer
Postat av: Li

Åh, kan du inte lägga upp bild på jenasen och linnet? :D

2009-07-21 @ 13:54:57
URL: http://takemyplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0