Home Bitcheeezzz

Tjena tjena. Sitter här och nördar framför datan igen. Belive it or not hihi
Åkte till Tiffy, mötte upp henne och Bridge och vi chillade där lite, åt. Chilla lite till och medans Bridget åkte hem så åkte jag och Tiff till stan. Luffade runt i stan, kollade på Pride saker haha. Vi fikade i Kungsan i Te Huset (dyrt där men BARA för att skryta så får jag lite rabatt ;). Eller rabbat som Ida säger, som om man fattar vad det betyder haha! Lång historia). Sen tog vi en promenad, snacka om ALLT typ. Livet. Så satte vi oss på en brygga och tillslut åkte vi hem. Hade en skit trevlig dag. Hon är verkligen en sån som man kan göra allt med. Love her ♥

Jag har fått tilbaka mina små bärbara högtalare från henne. Trasigare än vad de redan var. Tack! :D haha nää men de funkar fortfarande och de är inte så dyra direkt, kan bara köpa nya ;)
Måste ringa några viktiga samtal just nu och imorgon åker jag, mamma, mormor och morfar på 24-timmars kryssning. Såå kul vet jag inte om det är men jag dör inte och jag älskar min familj (daaah!) så varför inte!


LillTiffy är en så trevlig kund och beställer saker ^^

Kommentarer
Postat av: Olivia

tack fast har en ny nu :D<3

2009-07-29 @ 00:13:00
URL: http://ulivia.blogg.se/
Postat av: Mj

Haha tack:D

2009-07-29 @ 04:45:27
URL: http://missmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0