Hemma tillslut :D

Sådärjah! Hemma och ledig nu. Strax efter mitt förra inlägg så gick jag från Ida och mötte upp mamma och Andrew i Kista och vi åt. Jag åt SUSHI ^^. Jussde! :O Ni skulle bara veta vad som hände! Jag skulle lämna min bricka när jag var klar och så ropade mamma och sa att jag skulle kolla. Vet ni vad jag ser??? En tallrik FULL med sushi som non bara slängt bort! Skam säger jag.
Sen gick vi i affärer och det blev att mamma köpte ett par harem jeans eller vad man nu kan kalla de för halva rea-priset, en enkel sjal och ett par svarta tights (jag har bara ett par gråa förutom de haha). Jeansen och sjalen var från BikBok och tightsen var från H&M. Jag visar er allting senare när jag har det på bild ;)
När vi var klara i Kista åkte vi och lämnade Andrew hem och vi åkte till Willys och storhandlade haha! Helt slut nu.

 

Bilder från igår :P orakar inte lägga upp fler. De flesta ser ändå ut såhär fast fulare hah

 
Jag prövade på Jasons nya keps idag :P

 
Mer än såhär fick inte plats på bordet .Det var ett par påsar kvar haha
(Som jag paclkade upp helt själv ^^)

Nu ska jag äta hounungsmelon som mamma sa var skit god. Hon har redan ätit upp halva hahha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0