Hemma igen :)

Haha visst kom jag hem sent?
. Från att ha varit med Berk och fyra andra av hans kompisar. Vi hade skiit trevligt, var vid stranden och grillade kycklingkorv, chillade, lyssnade på typ allas mp3er och mobiler hahah och jag, Berk och hans kompis Sahan badade i det kalla vattnet ^^
Den fick jag skuss tillbaka till tuben på moppe för att jag var tvungen att åka hem. De andra stannade kvar där.

Och en rolig sak var att från tunnelbanan hela vägen bort i Sätra var en snubbe och varje gång jag bytte tunnelbana (tre gånger eftersom att de stängt av blåa linjen i tc!!!) var han där och det slutade med att jag gick av i Husby och han fortsatte åka så det betyder att han gick av i Akalla, en station från mig.
Det var inte så att han förföljde mig, bara det att vi skulle till nästan samma ställen, lite roligt. 25 stationer licksom XD

Aja måste byta om, min bikini är fortfarande lite blöt hehe och så måste jag äta och packa upp alla saker från resväskan från spanien. Vet, lite sent men AAJAA, orkar inte haha. Sånt är ju jobbigt ;)

 

De få bilder jag tog idag haha, hade inget batteri i kameran ;P




Linne: H&M
Tjocktröja: Gina Tricot
Byxor: Kan Garoo (från spanien, nya :D)
Skor: Stadium
Skosnören: (haha) Punktshop

Palestina: Punktshop
Örhängen: Creole

Så såg jag ut idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0