Hat till de "nya" skitmobilerna!

Goddag på er! Ligger på mage i mammas SKÖÖÖNA säng i en stor och mysig morgonrock!
Jag vaknade halv 12 idag. Kunda ha sovit längre men tyckte att det var lite onödigt. Måste man så måste man.
Jaa. Vad ska jag säga...
Börjar bli lite psykad på Idas jävla mobil som inte får sms när man skickar till den... Ringa kan man inte heller!
Fuck de nya mobilerna! De är bara sega och dumma och overloaded med skit grejer osm gör att man inte ens kan skicka ett jävla sms... Hat till de "nya" skitmobilerna!
Jag har inte planerat not idag. Kunde ha gjort det om flickans mobil ville funka men NEEEJ. Sen ska jag och mamma på middag till hennes kompis. Trevligt trevligt.
Jussde! Ladda ner resten av bilderna från Spanien. Det är ett måste.
Jag återkommer! Hare gått ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0